ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
w TARNOWIE
Biuletyn Informacji Publicznej

Tarnowski Organizator Komunalny

Tarnowski Organizator Komunalny
przejdź do Biuletynu Informacji Publicznej ZDiK

Tarnowski Organizator Komunalny

Tarnowski Organizator Komunalny

Wydanie duplikatu / zwroty

Procedura wydania duplikatu Tarnowskiej Karty Miejskiej została określona TUTAJ.

Ze względu na wykupione do tej pory bilety okresowe i legitymacje papierowe, istnieje możliwość wydania duplikatu lub zwrotu już zakupionych biletów okresowych wydanych w formie papierowej.

W przypadku utraty (zagubienia, kradzieży lub całkowitego zniszczenia) biletu okresowego możliwe jest wydanie jego duplikatu. W tym celu pasażer powinien złożyć w siedzibie TOK, pokój nr 201 pisemny wniosek opisujący zaistniałą sytuację. Po uzyskaniu pisemnej akceptacji Dyrektora TOK (w siedzibie Tok, ul. Bernardyńska 24), pasażer udaje się do Kasy biletowej (na ul. Krakowską 42), gdzie na podstawie kserokopii jego wniosku zostaje wystawiony duplikat biletu lub zwrócona równowartość za niewykorzystaną część biletu.

W przypadku uszkodzenia biletu okresowego – pasażer otrzymuje duplikat biletu po złożeniu pisemnego wniosku o wydanie duplikatu. Wniosek składa się w Kasie biletowej TOK, nie wymaga on pisemnej akceptacji Dyrektora TOK. Do wniosku pasażer zobowiązany jest dołączyć uszkodzony znaczek biletu okresowego.

W przypadku braku możliwości korzystania z wykupionego biletu okresowego z przyczyn leżących po stronie TOK (np. likwidacja linii, zmiana trasy), istnieje możliwość zwrotu kwoty odpowiadającej równowartości niewykorzystanej części biletu. Zwrot następuje po złożeniu przez pasażera wniosku w Kasie biletowej TOK. Do wniosku dołącza się znaczek biletu okresowego, z którego pasażer rezygnuje.

Jeżeli brak możliwości korzystania z biletu następuje z przyczyn leżących po stronie pasażera (np. utrata pracy, długotrwała choroba) – zwrot kwoty proporcjonalnie do wykorzystanego okresu następuje po otrzymaniu akceptacji Dyrektora TOK na pisemnym wniosku złożonym przez pasażera w siedzibie TOK (ul. Bernardyńska 24). Wypłata dokonywana jest w kasie TOK (na ul. Krakowskiej 42) na podstawie kserokopii wniosku ze zgodą Dyrektora TOK.

W przypadku biletu wykupionego z wyprzedzeniem i rezygnacji z niego przed dniem rozpoczęcia jego ważności – należy się zgłosić ze znaczkiem biletu okresowego w Kasie biletowej (ul. Krakowska 42), gdzie zostanie zwrócona gotówka odpowiadająca wartości zakupionego biletu.

Zwrot biletu okresowego zakupionego w formie elektronicznej (na Tarnowskiej Karcie Miejskiej) jest możliwy na takich samych zasadach jak przy biletach w formie papierowej.

 


 

data modyfikacji – 21.08.2014 r.